Pénzcsipesz 3. - Introspectio

 2008.02.06. 13:15
Engedve a kísértésnek, és mint valamirevaló városi felfedező, vásároltam magamnak egy irattartó csíptetőt (140 HUF). Kíváncsi voltam, mi történik, ha pénzcsipesszel a zsebemben járok-kelek, és tényleg! Amint belehelyeztem a kisebb köteg készpénzt - hand money pakisztáni angolban (!) - immár pénzcsipeszként funkcionáló irattartó csíptetőmbe, máris legalább két hüvelykkel (kb. 5 cm) éreztem nagyobbnak péniszemet. Aztán ahogyan még betettem, illetve kivettem, fizettem, egyre nagyobbnak éreztem férfiasságomat. (Mondjuk én beletenni jobban szeretek, mint kivenni belőle.) És ez csak egy egyszerű irattartó csipesz! El tudom képzelni, ahogyan egy igazi férfi újra és újra előhúzza stílusosan kidolgozott ezüst pénzcsipeszét...valószínűleg átélheti azt a többszörös orgazmusnak nevezett mennyországot, amit mi férfiak csak úgy ismerünk mint egy spirituális titkot, egy misztériumot, melybe sosem nyerhetünk beavatást.

Címkék: pénzcsipesz urban explore

A bejegyzés trackback címe:

https://atjeffs.blog.hu/api/trackback/id/tr97327757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Misu- 2008.02.18. 21:32:08

Na, már megint a pénzcsipesz! Meg a fallikus szimbólumok. Megbántott valaki, akinek pénzcsepesze van? :)
Vagy csak olvastad valahol egy angol nyelvű blogban és lefordítottad?
Miért használsz angolszász mértékegységeket? Múltkor is gyanús volt, de nem kérdeztem rá:

"... minimum egy inch köteg ötvenfontost..."

Véleményem szerint: egy inch magyarul egy coll vagy 2 és fél centi. Stílusosabban lefordítva pedig egy ujjnyi. És egy inch köteg bankjegy nem fér be egy pénzcsipeszbe, de egy pénztárcába sem nagyon.

Ezt hogy gondoltad?

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.02.20. 12:46:23

Hello.

Ún. angolszász mértékegységeket hol stilisztikai okokból (pl. ha ötvenfontos, akkor már inch), hol pedig a múltamból kifolyólag használok.

Lehet, hogy ez nagyképűség, de szerintem a stílusomból kiviláglik, hogy nem irkálom le más gondolatait, úgy mintha azok az enyémek lennének. Idézet, vagy adaptáció esetén mindig megjelölöm a forrást (szintén a múltamból, illetve a jelenemből kifolyólag).

Az inch egészen stílusos és pontos (bár kissé archaikus) fordítása a "hüvelyk", és ezt használtam is, ha jobban megnézed. (Az "inch"-et egyébként Magyarországon is sokan használják, pl. bakelit lemezekkel kapcsolatban.)

Egy inch köteg pénz tényleg nem fér bele egy pénzcsipeszbe, de ez egy karikatúra, egy kép vizuális típusúak számára, rajzfilmszerűen.

Komolyabb gondom nincs a pénzcsipesszel, de igazából mindegy is, hogy mi a téma, ha irodalmi értéke van a köré szőtt mondatoknak.
(Persze lehet, hogy ez is nagyképűen hangzik, de itt ez lenne az egyik cél.)

Remélem, kielégítő volt a válaszom, köszönjük, hogy olvasol minket!

aggressivgullfisk
süti beállítások módosítása