Hogy miért Fernando Torres?

 2008.07.02. 16:49

Hogy miért Fernando Torres a szerző kedvenc játékosa? Na nem azért, mert eldöntötte az EB-döntőt, sem pedig azért, mert több, mint 30 gólt lőtt a klubszezonban. Sokkal inkább azért, mert szeretett csapatát, az Atletico Madridot - ahol 19 évesen csapatkapitány lett, ahol a klub arca volt és Isten a szurkolók számára - nem volt hajlandó elhagyni csak és kizárólag másik szeretett csapata, a Liverpool FC kedvéért. Vállalta azt, hogy kevesebbet keres, hogy Madridban esetleg meggyűlölik ezért (bár vasárnap valamennyit törlesztett - még az Atletico-szurkolók, Ibéria lúzerei is győztesként tekinthettek Európára).

Annak ellenére, hogy stílusa teljesen más, felépítése és mozgása (noha 10 kilóval több az izom rajta) emlékeztet a korábbi nagy liverpooli kedvencre, aki a Mersey partjáról Madridba igazolt, hogy első szezonja végén egy döntőben gólt szerezve Európa trónjára ülhessen és közönségkedvenccé váljon. Fernando Torres Madridból költözött a Mersey partjára és közönségkedvenc lett az Anfield Roadon. Vasárnap pedig a döntőben szerzett góljával elfoglalhatta Európa trónját.

Címkék: euro 2008 mcmanaman f torres

A bejegyzés trackback címe:

https://atjeffs.blog.hu/api/trackback/id/tr63549881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.02. 17:36:17

Utálom az angol focit (ezt mondjuk lehet, hogy rossz helyen mondom...), de Steve Macmanaman nekem is kedvencem volt. Mint ahogy Torres is az, az angyalarcú világklasszis.
:-)

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.03. 14:25:18

Én is csak Macca miatt szerettem meg az angol focit ('96-os EB) és lettem die-hard 'Pool-fan, de igazából a liverpooli focit úgy is szeretheti az ember, ha az angolt utálja:)
Szerintem McManaman tragédiája, hogy nem spanyolnak, vagy brazilnak született, mert az angolok fogalmatlansága miatt így a futballtörténelem egyik legalulértékeltebb játékosává lett.
(Na persze a kopiták és a madridisták számára nem)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.03. 23:22:27

"de igazából a liverpooli focit úgy is szeretheti az ember, ha az angolt utálja:)"

Ez igaz, a négy nagy közül még a 'Pool a legelviselhetőbb számomra...

A '96-os Eb-n különben még én is szurkoltam az angoloknak, annak a csapatnak volt stílusa. (Aztán jött Beckham, és mindent tönkrevágott.)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.07.15. 16:14:44

Maccát én is bírtam és azzal is hajlamos vagyok egyetérteni, hogy máshova kellett volna születnie. A Hungária Körúton például még Kékesi Rezsőt is elhomályosíthatta volna, Talapa Janiról már nem is beszélve.

Egyébként egy másik Macca, Gary McAlister pedig a skótsága ellenére volt nagyonis szerethető.

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.15. 16:19:17

"skótsága ellenére?" - a skótok alapból jó fejek... Vagy a "skót futball" jelent nálad káromkodást?:)
süti beállítások módosítása