Tehát ez volt a szezon második kettős Ferrari-sikere (zsinórban!), de a legfontosabb, hogy Heiki KOVALAINEN [-] minden komolyabb gond nélkül megúszta a 300 km/h-s falbacsapódást - persze lehetne most fokozni a drámát, ha vérszagra gyűlő újságíró-keselyűk lennénk, de nem vagyunk azok, örülünk, hogy legközelebb is teljes létszámmal sorakoznak majd fel a finnek. Azok a finnek, akik közül most csak Kimi ért célba, pedig eddig az összes versenyt befejezték mindhárman.
Most ejtsünk pár szót (de tényleg csak párat) a német különítményről, köztük a
A japánokat meg tényleg ki kéne tiltani innen, mert amit NAKAJIMA [7] és SATO [13] művel, az egyszerűen balesetveszélyes. Igazából pont olyanok, mintha két nő is lenne a mezőnyben.
EZÉRT MOST ELNÉZÉST KÉREK A NŐI OLVASÓKTÓL ÉS VERSENYZŐKTŐL, KIZÁRÓLAG A FOLYAMATOS ORGAZMUS MIATTI IRIGYSÉG BESZÉL BELŐLEM.
A brazilok ezen a futamon a finnekhez hasonlóan szerepeltek, de összességében ez nem mondható el a szezonról: Nelsinhito PIQUITO [-] és Rubens BARRICHELLO [-] ketten együtt három futamot tudtak teljesíteni, Massa is csak kettőt, de ő ezeken legalább összeszambázott 18 pontot. Räikkönen, Kovalainen és ROSBERG [-] viszont 50 ponttal toldotta meg a nemzeti összterméket (az minket nem nagyon érdekel, hogy Nico Rosberg német zászló alatt versenyez, mivel a faterja, Keke Rosberg a finn világbajnokok számát gyarapítja, sőt ő az első időrendben).
A Renault-s kérdést már túltárgyaltuk az előzőekben, a verseny, a tankolások mind minket igazoltak, kár hogy a motorok még nem elég megbízhatóak.
Amúgy meg hova tűnt Palik László?