A rettentő gyorsan elterjedt hatalmas övcsatok minden suhancon ott vannak, már nem tekinthetőek olyan hagyományos fallikus szimbólumnak, mint korábban.
Helyette itt van viszont a pénzcsipesz. Fémből van, csillog, férfias. Az igazi férfi csak előrántja a zsebéből (nem véletlen, hogy a farka közvetlen közelében hordja!), és máris minden nő tekintete a pénzkötegre irányul. Méghogy nem a méret a lényeg? Minél vaskosabb a köteg, és minél nagyobb címleteket tartalmaz (nem véletlen, hogy mindenki a húszezrest, tehát a létező legnagyobb címletet tartja kívül), annál inkább férfinak érzi magát a férfi.
Persze aki a minőségre hajt, az minimum egy inch köteg ötvenfontost, vagy legalábbis százdollárost százeuróst hord a pénzcsipeszében, nem pár szaros húszezrest. Előre figyelmeztetek tehát mindenkit: aki előkap a zsebéből két darab bepénzcsipeszelt kétszázast egy kétezres társaságában, annak abban a szent pillanatban fognak a pofájába röhögni.

KONKLÚZIÓ: akinek nincsenek önértékelési problémái (pl. egészséges viszonyban van péniszének paramétereivel), az a pénzét sem feltétlenül mutogatja. Jules Winnfieldnek is a pénztárcájára van írva, hogy BAD MOTHER FUCKER, nem a farkára...

Címkék: pénzcsipesz fallikus szimbólum bad motherfucker

A bejegyzés trackback címe:

https://atjeffs.blog.hu/api/trackback/id/tr44310237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XYBeR 2008.01.24. 22:00:51

évek óta pénzcsipeszt hordok. akkor most kicsi a farkam? ;-)

Töppedtgomba 2008.01.24. 22:25:29

Két éve pénzcsipeszt használok. Én is szar vagyok? Az oka igen egyszerű pénztárca már nem férne el a zsebemben, és ez mégiscsak valami rendszert visz a papírpénz tárolásába.

bg 2008.01.24. 22:35:07

ne már! vagy 10éve kaptam egy ezüstöt
mindennap használom és a kis címletek vannak kívül,(nincsenek is nagyok nálam :-)))) így kényelmes és praktikus. Ha villogni akarsz a fekete AmEx jobb. szombatonként van úgy hogy nem is hajtogatom csak be szúrom ahogy esik. Ja, és egy barátnőm sem panaszkodott

Dzsihád Joe 2008.01.24. 22:45:35

Csatlakozom az előttem szólókhoz. Nekem is évekkel előbb volt pénzcsipeszem, mint Nicholas Cage-nek az Ál/Arc c. film elején... Biztos emlékeztek a jelenetre, amikor szállna fel a kisgépre és elővesz egy krokodilfej alakú pénzcsipeszt, aminek a fogai közt voltak a bankók... Amúgy az enyém Zippo és én is a kis címleteket tartom kívül. [KÖTÖZKÖDÉS ON]Az imdb.com szerint a film 1997-es. Az kb. tíz év. Kedves Jeff, miért lenne újdonság a pénzklipsz?[KÖTÖZKÖDÉS OFF]

igazadvan 2008.01.24. 22:53:19

használom, mert praktikus, és a kis címleteket tartom kívül, hogy ne lássák mennyi pénz van nálam. belátom, ez messze nem annyira érdekes, mint a fallikus teória.
az lehet, hogy más körökben mozgunk, habár ez is csak egy megalapozatlan elmélet.

ducas 2008.01.24. 22:54:48

Mijafaszom aza pézcsipesz???????

TGV 2008.01.24. 22:58:37

ja, 100 euros cimlet...
a ketszazast nem fogadjak el egy csomo helyen (ki van irva), otszazast meg lehet, hogy meg sem ismernek.
Amugy az otszazas is csak egy papirfecni, csak jobban kell ra vigyazni, ha a zsebedben van.
AmEx sux, csomo helyen nem fogadjak el. Arany vagy ezus visa, mastercard az kell ide!

Dzsihád Joe 2008.01.24. 22:59:26

Ducas, te boldog, lelki szegény! Ilyen a pénzcsipesz:

www.zippoman.nl/Pictures/Wannahaves/Zippo%20money%20clip.jpg

-Misu- 2008.01.24. 23:01:08

Én 2-3 éve használok pénzcsipeszt és gyűjtöm is őket. Szerintem a jól megválasztott darab az stílusos és mindig jó ránézni, amikor kézbe kerül. Sokaknak van gagyi, kulcsmásolóban, Sárkány centerben kapható bádog pénztartója, amitől én személy szerint okádni tudnék. (Ezt megmondtam a lakótársamnak is, mert neki is ilyen van.)
Én a régebbi, 50-es és 80-as évek közötti amerikai darabokra hajtok, különösen a munkagépes (kotrógép, bulldózer, daru, teherautó) mintával, érdekes hirdetésekkel vagy közlkedési eszközökkel kapcsolatos pénzcsipeszek a kedvenceim és gyakran váltogatom is őket.
KONKLÚZIÓ: nem hiszem, hogy önértékelési problémám lenne, nem a farkam közelében, hanem a farzsebemben tartom a pénzt és igazából nincs is sok készpénzem, amit mutogathatnék, (mert arra ott van az American Express Platinum Premium kártyám :-) ) viszont kedvelem a pénzcsipeszeket. Csak jót kell választani...

-Misu- 2008.01.24. 23:15:07

És ilyen:

img2.tar.hu/premiumwatch-kft/size2/27024663.jpg

Ebay-en láttam $50 -ért (ez nagyon drága), de amíg gondolkodtam rajta, valaki más megvette. Szép darabokra lehet licitálni $10-15 körüli összegekért, most megint láttam néhányat...

saky 2008.01.24. 23:47:29

azt a köteget amit én hordok magammal, össze sem lehetne csipeszelni... az pénz csipesz divat... ilyen egyszerű (én szarok a divatra)

tojásosnokedli 2008.01.25. 00:25:04

nem értem. Nem tudod nyakbaakasztani, az a baj? :)
Persze vannak határok: csak pasi hordhatja. csak ezüst(színű) lehet. (fehérarany nem ér, gyakorlottabbak kiszúrják és lesajnálóan keresik a pecsétgyűrűt.) A platinát kevés ember ismeri fel egy villanás alatt.
Akkora legyen, hogy még véletlenül se férjen rá monogramm.
ha tényleg a pénzeddel akarsz virítani, csatlakozom bg-hez: komolyabb árnyalatú hitelkártya. Akikről te beszélsz, azok befőttesegumival összefogva hordják :)

Mike36 2008.01.25. 01:19:25

én ezt elsőre péniszcsipesznek olvastam :S

:DDDD

Mike36 2008.01.25. 01:21:55

én meg csak begyűröm a zsebembe azt az 1 darab ezrest ami általában nálam van

és tényleg, nem is vagyok sikeres ember :o

Mike36 2008.01.25. 01:23:21

és ez miért jó? így pont nem fér el a zsebedben kényelmesen, ellenben ha négyrét hajtom
és ki az marha aki ma egy köteg készpénzzel mászkál?

ixub 2008.01.25. 07:22:29

Most komolyan ennek mi értelme van? Nálam van ugye személyi. lakcímk., 2 bankkártya, ep kártya, taj, adó, jogsi, ezeknek mindenképpen kell valami amiben tartom s mivel utálom a kézpénzt ezért még nem volt olyan problémám, hogy ebbe a tárcába ami amúgy is mindig nálam kell hogy legyen nem fért volna el a kp. Amúgy meg 90%-ban kártyával vásárolok.

:) 2008.01.25. 07:58:23

pénzcsipesz?
amerikában aki 15 dollárnál nagyobb összeget fizet ki kp., arra ráhívják a rendőrséget...
mi meg villogunk vele...
szánalmas...
kp. magyarországon is max 10-15 ezer forint kell effölött mindent kártyával lehet fizetni mindenhol
gratulálok pénzcsipeszes ősemberek...

gonosz 2008.01.25. 09:11:20

nekem ennél sokkal nagyobbak a gondjaim! De azt, hogy valakit bánt a bénzcsipeszem még sohasem gondoltam volna, mond meg mit tegyek? horgoltassak egy pamut bukszát, vagy vegyek kínai csajos kacsintóst műbőrből? esetleg lőjek magamnak a céllővöldében két pálcikást? Egy dologra azonban felhívtad a figyelmet, talán nekünk pénzcsipeszeseknek jobban össze kéne tartani. talán indíthatnánk egy csipeszklubot ahol csereberélhetnénk a megunt csipeszeket, vagy kiállíthatnánk őket. a szebb darabokat, kreatív módon replikálhatnánk, de még egy csomó ötletem lenne. irigylem azt akinek mindössze ez a gondja, ugyanakkor egy kicsit sajnálom is.

Dzsano 2008.01.25. 09:18:33

Vazze, én elöször péniszcsipeszt olcvastam. Mostanában mi jár az ember eszében? :-)

llcool 2008.01.25. 09:29:32

nagyon vékony pénztárcát hordok, egy elkülönített nagy címlettel. Ami azon felül van, az kívülről befelé nő. Én nem akarom a világnak bizonyítani a farkam méretét. Ha a világ kíváncsi, majd megnézi.

viktor134 2008.01.25. 09:30:57

én meg egy bőr kártya tárcát hordok. abba belefér 8 kártya meg még egy adag papír is. a fém van útban.

Deuce Bigalow 2008.01.25. 09:50:32

gyanúm szerint neked pénisz komplexusod van pajtikám. blogod bejegyzést írni egy értelmetlen és ostobán elhamarkodott "következtetésről"(?)... apppám!

láttál 1-2 gengszter filmet mostanában, vagy mi?

"amerikában aki 15 dollárnál nagyobb összeget fizet ki kp., arra ráhívják a rendőrséget..."
te meg mi a jóistenről beszélsz ember?????
istenem, ennyi barmot..

doktor.dikhed 2008.01.25. 09:52:42

Nekem nincs pénzem, én a farkamat csipeszelem.

Flea 2008.01.25. 10:06:57

Pénzcsipesz: A cégnél nem utalják a fizut, hanem zsebbe kapom: ergo adócsaló vagyok, vagy a cégemnél inkább készpénzben intézem a dolgokat, mert akkor egyszerűbb lepapírozni: Ergo adócsaló vagyok.
Amúgy Kp, papírok, kulcs külön helyen, külön zsebben. Szabály!

A villogás a bankkártyával lúzer yuppi dolog. Na azokat meg nem szeressük és kész.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.25. 10:16:34

az a rossz, aki rosszra gondol hehe

Gábor 2008.01.25. 10:19:08

Szia Misu!
Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot pénzcsipesz-gyűjtemény ügyében, egy kis együttműködést szeretnék javasolni / kérni.
berdierax kukac freemail pont hu

Előre is köszönöm!
KG

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.02.06. 17:08:15

Ducas meg van dícsérve.

Amúgy Jeff nem én vagyok, az egy büfé főnöke.
süti beállítások módosítása